torsdag 13 december 2007

Änligen gran...fast liten!

Tänk att man kan längta efter julgranen så mycket...jag tog in en liten pyttegran för den stora var tvungen att ligga till sig lite till ute på verandan. Den fick lite enkla snäckhängen bara( dom har jag visat tidigare här på bloggen).Sen har vi varit på världens mysigaste Lussefirande imorse på barnens skola, en sockerbagare och en tärna var mina två älsklingar, tänk vilken julstämmning man får. Jag hoppas ni har fått se åtminstone en Lucia idag och kanske fått en pepparkaka eller två...



Sen har mitt skåp fått grankransar, inspirerad som man blir av er alla. Jag beklagar om inte alla av mina bilder går att förstora för jag har märkt att ibland så går det att förstora dem och ibland inte. Jag gör väl något mystiskt fel när jag lägger in dem som jag inte kommit på än, har ni några förslag så skulle jag bli glad.



Ha ett bra veckoslut och många Lussekramar ifrån mig!

9 kommentarer:

WhiteVintageDreams sa...

Den blev verkligen jättefin :). Jag skulle oxå vilja ha en liten en, men har inte vågat mig på en ännu ;). Men om du vågar, så kanske även jag gör det *fniss*.
Kul att Luciafirandet blev lyckat...då börjar du väl känna av julkänslan snart oxå :).
Kram

Anna sa...

Tjusigt syrran...

Marie sa...

Mysiga bilder! Jättefint med snäckhängena i den lilla granen. Skåpet blev kanonfint med kransarna.

Ha en bra luciakväll!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh så fint..ganen och kransarna där på skåpet..
Du..samma fenomen händer hos mig ibland..det är inte alla bilder som går att förstora..och jag gör inget speciellt när jag lägger in dom..ibland har jag funderat på om det är bara liggandes bilder eller ståendes som går att förstora..måste kolla upp det..
Kram Anette

Solsjö - Under en vind sa...

Underbara bilder du visar!!!! DEt gröna smyckar så fint i juletid! Önskar dig en mysig helg! Kram!

Lin & Lavendel sa...

Vilken söt liten gran och fina kransar!
Kramis.

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud vilket snyggt skåp och så snyggt du pyntat det med kransar!!! Jättefin gran med söt dekoartion!! Mari.

Sara sa...

Mysigt med en liten gran! och kransarna på skåpet gillar jag=)
ha en bra tredje advent!
sara

Tidsmästarinnan sa...

jag vill ha både skåp och kransar (och plats att ställa skåpet, kanske också...)
och granen! jättefin!
glada hälsningar
S.