fredag 7 december 2007

Granris och julklappar...

Har hängt dit lite granris i min andra ljuskrona och en glaskula i gammal stil. Tänk att så lite egentligen gör att det blir så mycket mer juligt.



På kvällen ser det ut så här, fast jag ser att jag glömde tända ljusen i kronan, ja ibland blir det så tokigt!


Har börjat så smått med lite julklappstillverkning. Jag brukar göra lite smycken i olika utförande då och då och det är alltid en ganska bra julklapp. Syster yster har då än så länge inte sagt att hon är less... Det här armbandet är i en halvädelsten som heter Amazonite och halsbandet är i lite Bergskristall och annat.


Hoppas ni får en riktigt härlig helg och kramar till er alla!

13 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka vackra bilder på dina krona och allt där runtomkring!! Egenhändigt tillverkade presenter värmer mer än annat, de kommer ju från hjärtat! Ha en skön helg!! Kramar!

LantlivsAnette sa...

Nämen du vad fint..vilken krans alltså...
Och glaskupan..
Gör du smycken också..wow vad snyggt !
Kram Anette
p.s lill Nisse hälsar också...

hulukvarn sa...

Trevlig helg du också!

Kramar

Marie sa...

Vad fint det blev med granriset i ljuskronan. Vad duktig du är på att göra smycken, de var ju jättefina! En jättebra julklapp!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Dorthe ♥ sa...

Vilka vackra smycken du gör...du är såå duktig!

Kram
Dorthe

Karin i Villa Grå sa...

Vilken enkel och jättefin krona! Den pryder verkligen sin plats där den hänger!

Ha det så bra!

Karin

Skatan sa...

God morgon! Ja visst är det charmigt med alla dessa bordskransar - jag gillar dem skarpt : )

Trevlig andra advent!

Anonym sa...

Fina bilder - här stannar jag en stund till och tassar runt, naturligtvis inte utan att lämna detta lilla tassavtryck. *s*

Anna sa...

Åh! Jättevackra bilder! Ljuskronan blev underbart fin med granriset!
Vilka vackra smycken - verkligen perfekta julklappar! Vad duktig du är:)

Kram
:)Ann

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken underbar grankrona och du har det så himla fint hemma!!! Mari.

Linneagården sa...

Hej!
Här är en ny fin blogg att besöka.
Vad mycket fint du bjuder på, jag återkommer gärna igen.
Ha en bra kväll /madelene

Goa sa...

Heeej...och tack för besöket och dina varma ord!! Så kul att hitta hit...så fint du har!! Och allt ditt pyssel och kronor...och gud vet vad!! Jätte impad är jag och såå himla glad att du fann mig...så att jag fann dig..:)
Återkommer!!
Nu ska jag ta ännu en titt!!
Ha en mys måndag!
Kram
Goa

Maria sa...

Helt underbar ljusskrona!!!!!