tisdag 27 november 2007

Snart advent!

Nu är det snart advent och äntligen kan man börja plocka fram alla mysiga julgrejer. Aventsstjärnorna är redan uppe och jag har börjat tillverka julkort, så nu känns det att julen snart är här. Det här första julkortet har min dotter gjort, visst är hon duktig hon är ju trots allt bara 9 år.






Vill visa en bild på min lilla gran som kommit fram. Den är faktiskt oäkta men den är ganska naturtrogen tycker jag!
Vi ses! Nu ska jag fortsätta inspireras av er alla!

7 kommentarer:

Marie sa...

Vilka otroligt fina julkort ni har gjort, superfina!!!! Hade aldrig gissat att granen inte var äkta, den såg verkligen naturtrogen ut!

Idag har jag också börjat att pynta så smått, det är ju bara sååå mysigt!!

Kram Marie

Anna sa...

Olivia, du är verkligen dutig på att göra julkort.
Kram moster Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Verkligen fina kort!!!!

Den där granen är såå mysig, vill-ha.....

Ha en bra dag! Kram!

länkar till dig...hoppas det är ok!

LantlivsAnette sa...

Wow vilka fina julkort alltså !!
Mini granen ser väldigt äkta ut..jag har också såna,dom är såå fina,,kanske dom kommer att synas nu i Lantliv !!
Kram Anette

H ennA sa...

Jättefina julkort! Och den lilla granen är ursöt!

Ha det bra!

Nina i Paradiset sa...

Kjempefine julekort og en spennede blogg!
Legg gjerne inn flere bilder at tittskåpet! Virkelig underbart!

Helsing tvillina-mamma fra Norge.

Dorthe ♥ sa...

Din gran är verkligen vacker....och julkorten likaså.. I helgen ska jag börja med mina julkort tänkte jag, hoppas att dom blir lika fina som era.

Kram
Dorthe