torsdag 29 november 2007

Ljuskrona

Inpirerad av Dorthe som har den underbara bloggen En doft av Danmark försökte jag mig på en ljuskrona, det var lite pilligt men så här blev den.

På Dorthe´s fina krona så var upphängningsbanden av spets men eftersom jag har en tendens att göra allting så stort och att vi har så högt i tak hemma så inte hade jag spets hemma så att det räckte inte. Får ändra det sen kanske just nu är upphänget av ståltråd också.
Kram på er alla och nu är det snart advent, jippi!

8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken vacker krona du har gjort!!! Tycker attd en är lika fin med ståltråd!
Både girlangen och mistelkvisten är fusk...håller från år till år!

Må gott, kram!

Handplockat sa...

hel fin
bra jobbat =)

LantlivsAnette sa...

Wow vilken fin krona du gjort !!
Åhh tack du snälla för kommentaren hos mig idag !!
Jag längtar såå tills tidningen dimper ner i min låda..känns lite overkligt faktiskt...
Kram Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt unik och vacker krona du har gjort!! Jättevacker! Ha en skön advent! Mari.

Dorthe ♥ sa...

Hej Vännen!
Där ser du....du kunne ju, och vacker blev den oxå. När jag ser din tycker jag att det är vackrare med ståltråd iställer för spet...härmar nog dig där, tror jag. Visst är det underbart, när man kan inspirera varandra.

Kramisar
Dorthe

Änglahem sa...

Åh, vad du är duktig!! Jättefin ljuskrona du har gjort. Hoppas att du får en fin första advent!

Kram Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en mysig adventssöndag! Kram!

www.nestorforlag.se sa...

har också provat på det där med ljuskrona, svårare än man trodde tyckte jag.
Men du lyckades bra med din, får se om jag vågar visa upp några bilder på min när den är klar. Måste berömma din dotter för vykorten, dom var jätte vackra.