fredag 11 januari 2008

Bloggpaus?

Har ju varit utan kamera ända sen jul som en del av er vet, och nu när jag äntligen har fått min nya så har jag insett att det varit ganska skönt med en liten paus ifrån bloggandet. Så jag funderade om jag skulle lägga ner den helt men jag kom fram till att jag nog skulle sakna bloggandet i allafall. Så bloggen kommer att finnas kvar men det kan hända att jag inte uppdaterar den lika flitigt som förut utan jag kommer att lägga in inlägg när andan faller på. Jag vill komma ifrån att även bloggen ska bli ett stressmoment och hoppas att jag på detta vis ska känna att jag kan ha den kvar och fortsätta tycka att det är kul.
Självklart kommer jag att kika in hos er alla och lämna lite kommentarer här och där...Vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer som ni har skrivit, man blir så glad.


Vi ses! Kramar till er alla!



9 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta hit till en annan Västerbottning. Trist bara att jag skulle hitta mitt i prick på en paus... _:)

Hoppas vi ses igen!

/Skatan

Marie sa...

Jag kommer att fortsätta kika in här hos dig, blir glad över att du inte lägger ner bloggen. Ta en paus så ses vi snart igen!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Dorthe ♥ sa...

Hej goa Karin!
Tack för alla dina kommentarer hos mig. Dom gör mig så himla glad! Ta en paus så ses vi snart igen :o)

Kramar
Dorthe

Linneagården sa...

Fin bild!
Bloggandet ska vara kul -inte stressande på nåt vis.
Sköt om dig & ha det så gott & blogga bara när du har tid,lust & inspiration!
/madelene

Guldkorn i min vardag! sa...

Javisst är det skoj med bloggandet men det kan ju faktiskt som du säger bli ett stressmoment och så ska det ju inte vara egentlien, man får lov att hitta den gyllene mellanvägen med allt.
Fina vita rosor!
Kram Ulla-Bella

Tidsmästarinnan sa...

Ja precis, det ska ju bara vara kul med bloggandet. Må så gott och ta hand om dig så ses vi!
Kram
S

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar inom och önskar dig en mysig Alla hjärtans dag! Hoppa satt allt är bra!! Kramis!

Lin & Lavendel sa...

Ha en härlig alla hjärtans dag!

Hoppas du mår bra och att du snart kommer tillbaka till bloggvärlden!

Kramis!

Unknown sa...

Hejsan!
Ha det gott och välkommen tillbax sen!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem